VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 Adresát (prodávající):

(zde vyplňte za e-shop jméno a příjmení/obchodní firmu, adresu sídla a případně faxové číslo a e-mailovou adresu podnikatele)

Internetový obchod:                zde vyplňte webovou adresu Vašeho obchodu

Společnost:                                zde vyplňte firmu

Se sídlem:                                   zde vyplňte sídlo společnosti

IČ/DIČ:                                        zde vyplňte IČ/DIČ, pokud jej máte k dispozici

E-mailová adresa:                     zde vyplňte e-mailovou adresu, na které Vás bude moci zákazník kontaktovat

Telefonní číslo:                          zde vyplňte telefonní číslo, na kterém Vás bude moci zákazník kontaktovat

 (Následující požadované údaje doplní Váš zákazník)

 Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:          

Moje adresa:                            

Můj telefon a e-mail:              

 Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*) 
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
  4. Jméno a příjmení spotřebitele:
  5. Adresa spotřebitele:
  6. Email:
  7. Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 (zde vyplňte místo)Dne (zde doplňte datum)

 

                                   (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

 REKLAMACE JE VYŘÍZENA TEPRVE TEHDY, KDYŽ VÁS O TOM VYROZUMÍME. VYPRŠÍ-LI ZÁKONNÁ LHŮTA, POVAŽUJTE TO ZA PODSTATNÉ PORUŠENÍ SMLOUVY A MŮŽETE OD KUPNÍ SMLOUVY ODSTOUPIT.

Cart  

product (empty)